maandag 11 juli 2011

Inhaalslag knooppunten Oirschot, vorige maand.

Hallo medewandelaars.
Vandaag ga ik eerst even een inhaalslag maken, ik zag nl dat ik de foto's van onze mooie wandeling knooppunten Oirschot met stop in Spoordonk, (de Spoordonkse molen is een drukbezochte gelegenheid met horeca) vergeten ben.
De omgeving is er prachtig, wij zijn er ook al verschillende keren eerder beland want er lopen meerdere gemarkeerde routes naar toe. We zijn gestart aan de rand van de Campina.
Deze route hebben we vorige maand gelopen, ik zie aan de hand van de foto's dat ik meerdere wandelingen nog niet verslagen heb, en ze zijn toch zeker allemaal de moeite van het wandelen waard!
Dus waarschijnlijke volgende keer weer een extra kort verslag, want dat is het nadeel als er te lang tussen zit, je bent de bijzonderheden kwijt op de harde schijf hihi.
Gr, Liesbeth







Geen opmerkingen:

Een reactie posten